
တခုခုလိုအပ္နိန္ေရပိုင္ခံစားရပါလား။
တစံုတရာကို ရင္ဖြင့္ပလိုက္ခၽင္ေရစိတ္တိဟိတတ္နိန္ပါေရလား။
ကိုယ္ေတြးေခၚမိ၊ ခံစားမိေရ အေတြးသစ္၊ အႁမင္သစ္တိကို သူမၽားနန္႔ မွ်ဝီႃပီးေက၊ သူမၽားတိ၏ ေတြးေခၚမႈတိ၊ အတြိအႄကံဳတိကိုလည္း မွ်ဝီခံစားခၽင္ေရစိတ္တိ ဟိတတ္နိန္ပါေရလား။
ေဒမိန္းခြန္းတခုခုအတြက္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ မိန္းခြန္းအားလံုးအတြက္ေသာ္လည္းေကာင္း အဆြီ၏ အေႁဖသည္ “ဟုတ္ပါယင့္” ႁဖစ္နိန္ခ ေက ယင္းလိုလားခၽက္တိအားလံုးကို ႁဖည့္ဆည္းဖို႔အတြက္ နည္းလမ္းတခုရာဟိပါေရ။
“စာရြီးပါ။”
စာဖတ္ႁခင္းေရ ‘ႁပည့္ဝ’ ေရ လူႁဖစ္စီပါေရလွတ္။
စာရြီးႁခင္းေရ ‘တိကၽ’ ေရ လူႁဖစ္စီပါေရလွတ္။
ေႁပာဆိုေဆြးေႏြးႁခင္းက ေတာ့ေက ‘အဆင္သင့္ဟိေရလူ’ ႁဖစ္စီေရ လို႔ဆိုပါေရ။
အစစ အရာရာမွာ ေအာက္လည္းကၽ၊ ေနာက္လည္းကၽ၊ အားလံုးပိုင္ ‘ကၽ’ ကၽန္လိုက္ေတ ကြၽန္ေတာ္ရို႔တိ ‘ႁပည့္ဝ’၊ ‘တိကၽ’ ႃပီးေက ‘အဆင္သင့္’ ဟိတတ္နိန္ေအာင္ ႄကိဳးပမ္းလုပ္ေဆာင္လားကတ္ပါေမ။
စာရြီးပါ။
ေယးလ္ တကၠသိုလ္က မွာ လုပ္ခ ဖူးေရ စစ္တမ္းတခုမွာ ကိုယ့္မိသားစုအေႂကာင္း၊ ဘာသာေရးအေႂကာင္း၊ ယံုႂကည္မႈအေႂကာင္း၊ အခၽစ္၊ အမုန္း တိအေႂကာင္း၊ အစဟိေရ အေႂကာင္းအရာတိကို ခၽပနာ ရြီးရြီးတတ္ေတ ေကၽာင္းသား၊ ေကၽာင္းသူတိေရ ယင္း ‘စာရြီးတတ္ေတအေလ့အထ’ က ပင္လွ်င္ သူရို႔၏ စာပီေလ့လာမႈတိကို အမၽားႄကီးအေထာက္အကူႁဖစ္စီေႂကာင္းနန္႔ စာစစ္၊ စာေႁဖမႈတိမွာ အမွတ္တိအမၽားႄကီးရ စီေႂကာင္း သုေတသနႁပဳ တြိဟိရေရလို႔ ဆိုပါေရ။
စာရြီးပါ။
စာရြီး“တရက္မွာ ၁၅ မနိ ရာ စာရြီးပါ။ ယင္းစာရြီးသူ၏ ဘဝ ရည္မွန္းခၽက္ပီႁပင္လာစီဖို႔နန္႔ ယင္းရည္မွန္းခၽက္ ေပါက္ေႁမာက္ေအာင္ႁမင္ဖို႔အတြက္ အမၽားႄကီးအေထာက္အကူႁဖစ္စီေႂကာင္းတြိရပါလိမ့္ေမ။ ဇာႁဖစ္လို႔လဲ ဆိုေက ၪီးေႏွာက္နန္႔ ႏွလံုးသား ႂကားမွာ ေပါင္းကူးပီးေရအရာေရ ‘စာရြီးႁခင္း’ ပင္ႁဖစ္လို႔ပါ” လို႔ နယူးေယာ့ႃမိဳ႔က နာမည္ႄကီးစိတ္ပညာသွ်င္ ဂလက္စတီဂါစတိန္ က ဆိုပါေရ။
စာရြီးပါ။
Picture: http://englishinguiaavanzado.files.wordpress.com/2009/05/writing1.jpg
တစံုတရာကို ရင္ဖြင့္ပလိုက္ခၽင္ေရစိတ္တိဟိတတ္နိန္ပါေရလား။
ကိုယ္ေတြးေခၚမိ၊ ခံစားမိေရ အေတြးသစ္၊ အႁမင္သစ္တိကို သူမၽားနန္႔ မွ်ဝီႃပီးေက၊ သူမၽားတိ၏ ေတြးေခၚမႈတိ၊ အတြိအႄကံဳတိကိုလည္း မွ်ဝီခံစားခၽင္ေရစိတ္တိ ဟိတတ္နိန္ပါေရလား။
ေဒမိန္းခြန္းတခုခုအတြက္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ မိန္းခြန္းအားလံုးအတြက္ေသာ္လည္းေကာင္း အဆြီ၏ အေႁဖသည္ “ဟုတ္ပါယင့္” ႁဖစ္နိန္ခ ေက ယင္းလိုလားခၽက္တိအားလံုးကို ႁဖည့္ဆည္းဖို႔အတြက္ နည္းလမ္းတခုရာဟိပါေရ။
“စာရြီးပါ။”
စာဖတ္ႁခင္းေရ ‘ႁပည့္ဝ’ ေရ လူႁဖစ္စီပါေရလွတ္။
စာရြီးႁခင္းေရ ‘တိကၽ’ ေရ လူႁဖစ္စီပါေရလွတ္။
ေႁပာဆိုေဆြးေႏြးႁခင္းက ေတာ့ေက ‘အဆင္သင့္ဟိေရလူ’ ႁဖစ္စီေရ လို႔ဆိုပါေရ။
အစစ အရာရာမွာ ေအာက္လည္းကၽ၊ ေနာက္လည္းကၽ၊ အားလံုးပိုင္ ‘ကၽ’ ကၽန္လိုက္ေတ ကြၽန္ေတာ္ရို႔တိ ‘ႁပည့္ဝ’၊ ‘တိကၽ’ ႃပီးေက ‘အဆင္သင့္’ ဟိတတ္နိန္ေအာင္ ႄကိဳးပမ္းလုပ္ေဆာင္လားကတ္ပါေမ။
စာရြီးပါ။
ေယးလ္ တကၠသိုလ္က မွာ လုပ္ခ ဖူးေရ စစ္တမ္းတခုမွာ ကိုယ့္မိသားစုအေႂကာင္း၊ ဘာသာေရးအေႂကာင္း၊ ယံုႂကည္မႈအေႂကာင္း၊ အခၽစ္၊ အမုန္း တိအေႂကာင္း၊ အစဟိေရ အေႂကာင္းအရာတိကို ခၽပနာ ရြီးရြီးတတ္ေတ ေကၽာင္းသား၊ ေကၽာင္းသူတိေရ ယင္း ‘စာရြီးတတ္ေတအေလ့အထ’ က ပင္လွ်င္ သူရို႔၏ စာပီေလ့လာမႈတိကို အမၽားႄကီးအေထာက္အကူႁဖစ္စီေႂကာင္းနန္႔ စာစစ္၊ စာေႁဖမႈတိမွာ အမွတ္တိအမၽားႄကီးရ စီေႂကာင္း သုေတသနႁပဳ တြိဟိရေရလို႔ ဆိုပါေရ။
စာရြီးပါ။
စာရြီး“တရက္မွာ ၁၅ မနိ ရာ စာရြီးပါ။ ယင္းစာရြီးသူ၏ ဘဝ ရည္မွန္းခၽက္ပီႁပင္လာစီဖို႔နန္႔ ယင္းရည္မွန္းခၽက္ ေပါက္ေႁမာက္ေအာင္ႁမင္ဖို႔အတြက္ အမၽားႄကီးအေထာက္အကူႁဖစ္စီေႂကာင္းတြိရပါလိမ့္ေမ။ ဇာႁဖစ္လို႔လဲ ဆိုေက ၪီးေႏွာက္နန္႔ ႏွလံုးသား ႂကားမွာ ေပါင္းကူးပီးေရအရာေရ ‘စာရြီးႁခင္း’ ပင္ႁဖစ္လို႔ပါ” လို႔ နယူးေယာ့ႃမိဳ႔က နာမည္ႄကီးစိတ္ပညာသွ်င္ ဂလက္စတီဂါစတိန္ က ဆိုပါေရ။
စာရြီးပါ။
Picture: http://englishinguiaavanzado.files.wordpress.com/2009/05/writing1.jpg
No comments:
Post a Comment